Evet şu an aracıma 5.ci cihazı taktırıyorum. Memnun olduğumdan 10 aracım olsa taktırırım. Başta Türkiye olmak üzere Amerika Almanya gibi teknoloji ve bilim merkezi ülkelerden sertifikalı olan cihaz kendini ispatlamıştır, bir dünya markası olmuştur. Bunun en önemli göstergesi Volkswagen gibi otomotiv devlerinin bu cihazı seri üretim için almak istemesidir, diğer firmalarda ilgiyle takip etmektedir. Bu da cihaza güveni artırmaktadır. Kullanıcı olarak faydasını gördüğüm için kesinlikle tavsiye ediyorum. Vaadedilen tasarruf oranlarını sağlamak için aracınızın hava filtresi, başta olmak üzere, yani kısacası bakımları yerinde olması şart. Aksi takdirde tasarruf oranı düşer, otobanda daha çok tasarruf sağlar. Uzun vadede yakıtı benzinli motorlar gibi daha temiz ve kaliteli yakıldığı için motor uzun vadede daha az bakım gerektirir. Mesela ben hatırlıyorum neredeyse 30.000 km ye yaklaştığında aracımın yağını değiştirdim, ve o ana kadar hiçbir sıkıntı yaşamadım o yağ 50 000 km de giderdi ki örnekleri de var. şu an da 50 000 km den önce yağı değiştirmiyorum. Bu normalde Türkiye hava ve yol şartlarında sağlıklı gidilecek km değil. diğer aracımda mesela hiçbir bakım yaptırmadan Egzost muayenesine girdim ve geçmez diye düşünürken, rapor gayet güzel çıktı, emisyonlar 0 çıktı. Bu da daha temiz bir hava soluyacağımız anlamına gelir. Türkiye adına çok gurur verici bir icattır, tüm dünya akaryakıt motor teknolojisini değiştirecek, %100 Türk icadı bir üründür. Ben de bir imalatçı olarak Türkiye ye gelir sağlayacak ve adını daha fazla duyuracak böyle buluşların her türlü desteklenmesi gerektiğini düşünüyorum.
cumkr2013@gamil.comEpeydir siteye yazı yazamamıştım.Eko-66 cihazını taktırmadan önce 75 beygir gücündekı aracım yokuşlarda zorlanıyordu.2. vitesle çıktığım yokuşları hızını alınca 3.vitesle rahatça çıkabıiıyorum.Bu durumda aracımın gücü 1 vites artmış görünüyor.Bu da Eko 66 cihazının yakıtı % 97 ye kadar(neredeyse tam yanma) yakmasından oluşmaktadır,böylece randıman tamamen artmaktadır.Aynı zamanda doğayı kirleten eksozdan çıkan CO2 v.s zararlı gazlar sıfıra yaklaşıyor,böylece Eko66 aynı zamanda çevre dostu bir cihaz.Motorun gücü artınca aynı zamanda tasarruf ettiriyor.Çeken araç az yakar sisteminden dolayı.Eko66 motor sesinide azaltıyor,gürültüyü mümkün olduğunca azaltıyor.Konforlu bir sürüş keyfi sağlıyor.Bu vesileyle cumanız mübarek olsun.
sinan.surucu@hotmail.comEKO 66 tasarruf cihazı ile Suudi Arabistan, Almanya, Sırbistan ve Hollanda’nın ardından şimdi de Makedonya’da test edildi ve çok beğenildi. Makedonya Ekonomi Bakanı NURHAN IZAIRI, Eko66 Yakıt Tasarruf Cihazının test sonucunu görünce hayretini gizleyemedi. Bakan Izairi, ülkesinde bu cihazın yapılması için her türlü olanağı sağlayacaklarını dile getirdi. Bilindiği gibi daha önce de İstanbul, Ankara, Kocaeli, Konya, Kütahya, İzmir, Yozgat ve 66 ilde üniversite laboratuvarlarında ve yolda yapılan “çevre dostu ve yakıt tasarrufu” testinden alınan olumlu sonuçların ardından; Edirne’de de traktör, iş makinası, tarım makinası, kamyon ve otomobil üzerinde benzeri test yapıldı… EKO 66 TEST EDİLDİ VE ONAYLANDI, YENİDEN… Ekoloji ve Ekonomi dostu olan yakıt tasarruf cihazı EKO 66, AB ülkelerinde de test edildi: % 23 yakıt tasarrufu sağlandı. Türk Mucit Talat Mollaoğlu, AB ülkelerinde yapılan EKO 66 test sonuçlarından memnun. Belgesel film çekimi ön alan çalışması için, 03. 10. 2010 – 03.11. 2010 arası; 33 ilde 8 bin kilometre yol yapan ve üzerinde EKO 66 cihazı takılı 34 TM 566 plakalı 1900 motor dizel Skoda otomobilimiz, % 23 yakıt tasarrufu yaptı. Ekoloji ve ekonomi dostu oluşu ise bu konforun artısı oldu. Türk Mucit Talat Mollaoğlu ve teknik ekibi, geçtiğimiz gün Edirne’de ilk kez traktör ve tarım makinalarında EKO66 adlı 10 yıl garantili ve tescilli yakıt tasarruf cihazını test ettirdi ve çiftçilerin yüzünü güldürdü. EKO 66′nın, mazotlu araçlarda %24, benzinli araçlarda %15 ve traktörlerde de %20 yakıt tasarrufu yaptığı onaylandı, yeniden… Edirne Valisi GÖKHAN SÖZER de kendi makam aracına ve koruma polislerin araçlarına EKO 66 taktırdı. Ayrıca; DSİ’den Mehmet Uğur (Reno Cargo) 22 DK 460, Ali İhsan Uysal (Clio) 22 AV 707, Av. Levent Reyhat (Fiat Linia) 22 AV 066, Hüseyin Şen (Fiat Albea) 22 DF 055, Yavuz Yirmibeşler (Timosan Traktör) 22 DN 749 plakalı araç sahipleri ve öteki çiftçiler, EKO 66 tasarruf cihazının test edilişine ve sonuç raporunun hazırlanmasına da, yerel ve ulusal basınla birlikte tanıklık ettiler. Cihaz takılan kendi araçlarında da yol testi yapıp, sonuçtan oldukça memnun olduklarını vurguladılar. Başka araç sahiplerinin de çevre ve ekonomi dostu olan EKO 66 tasarruf cihazı takdırması için öneride bulunacaklarını dile getirdiler. Öte yandan, şimdiye dek pek çok üniversitede bilim adamlarının verdiği olumlu test raporları sonuçlarının ardından; Trakya Üniversitesi Mühendislik ve Mimarlık Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Ahmet CAN, fakülte laboratuvarında ve kendi aracında yaptığı test sonuçlarını hazırladı ve EKO 66 tasarruf cihazının her anlamdaki faydasını ve desteklenmesi gerektiğini bilimsel bir raporla Edirne Valiliği’ne sundu. Milli bir cihaz olduğunu vurgulayan Türk Mucit Talat Mollaoğlu, petrol ve otomotif tekelleri tarafından tehdit edildiğini ve devletin artık bu cihaza sahip çıkması gerektiğini dile getirdi.
info@eko66.com.tr2012 Model Opel Astra aracima 07 .02.2015 te eko 66 cihazdan taktırdım.Motorumdaki cekis ve performans mükemmel. Ayrica eko 66 sayesinde Motor performansinin iyi derecede olmasindanda memnunum. yani taktırmadan önce acabamı bu kadar değişiklik olmaz hep diyordum ve sonra ise yorumları okuyup ve yorum yazan arkadaşları telefonla arayıp cihaz hakındaki yorumlarını sordum çok mükemmel şeyler duyunca bende sipariş etim ve daha sonra cihaz geldi ustama gidip hemen taktrdım ve hemen gözle görülen bir değişim yaşadım herkesin bu cihazı kullanmasını teklif ediyorum.yani mucit bir türk bunu unutmayalım bu arada fatih kürşat beyler çok yardımcı oldular bana allah razı olsun onlardan bu arada cihazı taktırdıktan 2 gün sonra aracın arka tarafına geçip eksozun önüne elimi koyup kokladım ve baktım ki hiç zehirli bir koku yok deneyin bir bakalım farkını göreceksiniz
metin_kisacik@hotmail.comÖNEMLİ AÇIKLAMA BAŞTA T.C DEVLETİNİN NASASI OLARAK BİLİNEN TÜBİTAK TARAFINDAN İSTANBUL TEK ÜNİVERSİTESİ TRAKYA ÜNİVERSİTESİ DUMLU PINAR ÜNİVERSİTESİ EGE ÜNİVERSİTESİNDE YAPILAN BİLİMSEL TEST LERLEDE KANITLANAN AYRICA NOTER VE BASIN ÖNÜNÜNDE YAPILAN CANLI TEST ONAYLARAK RAPORLANDIRILAN VE BİR TEORİYE DAYANAN BULUŞ EKO66 YAKIT TASARRUF CİHAZI TÜRKİYE CUMHURİYETİ VATANDAŞI OLAN HERKESE HUZURLU SAGLIKLI MUTLU GÜNLER DİLEYEREK DÜNYA MARKASI OLAN EKO66 NIN TÜM DÜNYA İNSANLIGININ GELECEGİ OLAN PETROL TÜREVLERİNDE KULLANILMASI VE TASARRUFLA BİRLİKTE KESİNLİKLE ÇEVRE VE DOGA DOSTU OLMASI BAŞTA TÜRKİYE CUMHURİYETİMİZ OLMAK ÜZERE DÜNYA EKONOMİLERİNE KAZANDIRILMASI KENDİNİ BİLMEZ DEVLET DÜŞMANLARINI RAHATSIZ ETMİŞTİR EKO66 BAŞTA DEVLETİMİZİN EN YETKİLİ KURUMLARINDAN TESTLER YAPILARAK SANAYİ BAKANLIGIMIZA VE TARAFIMIZA RAPORLANDIRILMIŞTIR TÜM DÜNYADADA PATENTİYLE ONANARAK BİR İLK OLDUGUNU KANITLAMIŞTIR AYRICA DEVLETİMİZİN ENERJİ BAKANLIGININ KURUMU OLAN TÜRKİYE PETROLLERİ ANONİM ORTAKLIGININ JENERATÖRÜNDE TEST YAPTIGI KESİNLİKLE TASARRUF YAPTIGININ RAPORUDA www.eko66.com DA GÖRÜLECEGİ GİBİ BELGELENMİŞTİR TÜM BU ONAYLARA RAGMEN TÜRK MİLLETİNİ DOLANDIRMAYA KANDIRMAYA ALIŞMIŞ OLANLARI RAHATSIZ ETTİGİNİ GÖRÜYORUZ BİZE SALDIRAN VE ENGELLEYEN YABANCILARI DÜŞMANLARIMIZI ANLIYORUM İÇİMİZDEKİ HAİNLERİ ANLAYA BİLMİŞ DEGİLİM NEDENİNE GELİNCE YORUM SİTELERİNDE EKO66 YAKIT TASARRUF CİHAZINA AKIL ALMAZ BİR ŞEKİLDE ÇİRKİNCE İFTİRA VE YALANLA KÖTÜLEME ÇABASI İÇİNDELER AMMA UNUTTUKLARI GEÇMİŞTE ECDADIMIZIN GÜNÜMÜZE IŞIK TUTAN ATA SÖZÜMÜZ VAR BEYLER KENDİNİZE GELİN GÜNEŞ BALÇIKLA SIVANMIYOR EKO66 YI KARALAMAK KİMİN HADDİNE TÜM YABANCI ÜLKELERİN MARKASIYLA PATENTİ İLE ONAYINI ALAN DÜNYADAKİ TEK TÜRK MARKALI BİR İLK OLAN GURURUMUZ İÇİN NE ÜDÜGÜ BELİRSİZ ŞAHSİYETSİZ MİLLET DÜŞMANLARINA SESLENİYORUM NE KADAR KARALAMAYA KÖTÜLEMEYE ÇALIŞSANIZDA BU KERVAN YOLUNA ALLAHIN İZNİYLE HER GÜN BÜYÜYEREK MİLLETİMİN SEVGİSİNİ VE DUASINI KAZANARAK DEVAM ETMEKTEDİR ÇÜNKÜ DÜNYA BU ALLAHIN LÜTFU EKO66 CİHAZINA MECBUR VE MAHKUM DİYORUM AKSİNİ İSPAT ETMEK İSTEYENLERE HODRİ MEYDAN DİYORUM İSTEDİGİNİZ YERDE İSTEDİGİNİZ ARAÇLARDA DENİZDE GEMİDE KARADA TRENLERDE İNŞALLAH ÇOK YAKINDADA HAVADA UÇAKLARDA KULLANILACAGINI DUYMAYANLARA HAYKIRIYORUM (BU CİHAZ İNSANLIGIN KADERİNİ DEGİŞTİRECEK ŞU ANA KADAR EKO66 TAKDIRARAK DEVLETİMİZİN MİLLİ EKONOMİSİNE VE ÇEVREMİZİN KORUNMASINA KATKI SAGLAYAN KULLANICILARIMA AYRI AYRI TEŞEKKÜR EDİYORUM MUHABBETLE KUCAKLIYORUM )ÖNEMLİ BİR AYRINTIYIDA BELİRTMEDEN GEÇEMEYECEGİM PİYASADA ONAYLANMAMIŞ KABUL EDİLMEMİŞ ONLARCA SAHTE YAKIT TASARRUF CİHAZI VAR AMAN DİKKAT.. BAŞINIZI AGRITTIM (BUGÜN ALDIGIMIZ BİR HABERE GÖRE DAHA ÖNCE BİZİM BAYİLERİMİZ OLAN ŞİRKETLERLE GÖRÜŞEN VE EKO66 NIN SAHTESİ OLAN YAKIT CİHAZLARINI SATMAK İSTEYENLER VAR HERKESİN ÇOK DİKKATLİ OLMASI GEREK TC DEVLETİNİN SANAYİ BAKANLIGININ 10 YIL GARANTİLİ DEVLET ONAYLI İLK VE TEK OLAN ULUSLAR ARASI PATENTLİ MARKALI EKO66 YAKIT TASARRUF CİHAZINDAN BAŞKA YOK MİLLETİMİZİN BUNU BİLMESİ AÇISINDAN BU ÖNEMLİ AÇIKLAMA YAPILMIŞTIR HERKESE VE DEVLETİMİZE DUYURULUR HAKKINIZI HELAL EDİN MUCİT TALAT MOLLAOGLU Firma Merkezimiz: Adres : Petrol Yolu Caddesi Kapalı Halı Saha Yanı No:61 Tepe üstü Ümraniye / İstanbul Telefon : (0216) 612 66 64 (Pbx) E-Posta : info@eko66.com mucit talat mollaoglu Gsm » 0533 260 97 29
info@eko66.com.trSEVGİLİ ARAÇ KULLANICI ARKADAŞLAR 4 ADET ARACIMDA YAKŞALIK 7-8 YILDIR EKO66 KULLANIYORUM VE KESİNLİKLE ARAÇTA YAKIT TASARRUFU SAĞLIYOR MOTOR GÜRÜLTÜSÜ AZALIYOR ARACIN GÜCÜ ARTIYOR ...ELBETTE GERÇEKTEN TASARRUF EDİYORMU DİYE DÜŞÜNEBİLİRİZ FAKAT EKO66 KESİNLİKLE GÜVENİLİR BİR MARKADIR ...ADANADA İKAMET ETMEKTEYİM CİHAZI GÖRMEK VE YA TAVSİYE NİTELİĞİNDE SORMAK İSTEYEN ARKADAŞLAR TELİMDEN BANA ULAŞABİLİR .....SAYGILAR
mikailkarabag1@hotmail.comSayın Talat MOLLAOĞLU 'nu yaklaşık 3 yıl önce agresif bir ortamda tanışmıştım. oluşturmuş olduğu cihazı çok ilgi ile takip ettim. Zira yaklaşık 86 araçlık ve çoğunluğu Ford Transit ve Ford Connect 'lerden oluşan zırhlı araç filomuzun yakıt giderini asgariye indirebilmek için tasarruf ile ilgili ciddi araştırmalarda bulunmakta idim. sonuç olarak test amaçlı kendi kullandığım araca ve bir transite taktırdım. 3 ay boyunca devamlı takip ettim, ciddi anlamda tasarruf elde edince tamamına taktırma kararı aldık. 4 aydır araçlarda takılı olup, elde ettiğim ortalama tasarruf şehir içi, şehir dışı dahil %26 'dır. bir başka ifade ile aylık 290.000 TL. takıt parası ödemekte iken, 215.000 TL. ödemekteyiz. Allah Talat MOLLAOĞLU 'ndan binbir razı olsun. İyiki var, iyiki böyle bir cihazı icat etmiş, hakikaten şükran borçluyunm. zira 1 yıllık tasarrufum 900.000 TL. düzeyinde olacak ki, inanılmaz bir rakam. Kullandığım araç ise daha fazla tasarruf sağlamakta, özellikle iş gereği bir ay bıyunca sürekli şehir dışı yollarda kullandım, elde ettiğim tasarruf oranı %36,8 'dir. Yani motorinin litresi 4,36 TL. iken, araç uzun yolda km.de 0,45 kuruş yakıyordu, bu cihazla 0,28 kuruşa düştü. Emisyon değeri ise inanlmaz boyutta. ortalama 0,17 değerinde. herşeyden önce cebini seven, boşuna para vermek istemeyen ve de herşeyden önemlisi geleceğini, çocuklarını, torunlarını düşünen bu cihazı taktırmalıdır. Arkadaşlar bu cihaz gerçekten gelecektir ve inanılmaz bir buluştur. herkese teretdütsüz tavsiye ederim. Son olarakda tanıdığım Talat MOLLAOĞLU son derece dürüst, vatanını, ülksini seven, dostluk abidesi bir insandır.
haluk.ozdemir@securverdi.comselamün aleykum arkadaşlar sizlere eko 66 yakıt tasarruf cihazıyla ilgili son yol testlerini sunuyorum. yol testlerini Amasya Taşova arası 100 Km duble yolda yaptım.Araç opel vetra 2000 motor 115 beygir 1993 model benzinlidir.100 km sabit hızla 100km gidildi.Depo tam fullenmiş olarak tam net 5 litre benzin tüketti 100 km yolda hava sıcallığı 10 derece benzin litresi 4.290x5litre=21.45 TL benzin yaktı 100KM de.Bu testi dün yaptım.Bugün yaptığım eko66 yol testinide sizlere sunuyorum.Araç mersedes C180 1800 MOTOR 156 beygir 2008 model benzinli aracımla dünkü yol testinin aynısını yaptım.Her iki aracımda hız sabitleyicisini hiç kullanmadan sadece ayak gaz pedalıyla 100 Km yolu 100Km hızda depo tam havası alınarak fullenerek gidildi tam net 6.3 Litre benzin tüketti. Araç 1800 motor,hava sicaklığı 14 derece.Arkadaşlar görüldüğü gibi her iki aracımda eko 66 takılı olmayan araçlardan yaklaşık 1.5 Litre civarı az yakıyor aynı cins model olarak söylüyorum.Özellikle aynı cins model aracı olan Eko66 taktırmamış olan kardeşler kendi araçlarını aynen benim gibi yol testini yapsınlar farkı anlayacaklardır.Yıllardır Eko66 yı her iki aracımda çok memnun olarak mucidine çok hayır dualar ederek kullanmaktayım.Net % 20 tasarruf her iki araçta yapıyor .Herkese tavsiyem hic terettüt etmeden koşar adım araçlarına Eko66 yakıt tasarruf cihazını yetkili üretici bayisine taktırın.Taklitlerinden sahtesinden uzak durun.Forum sitelerindeki aleyhte yanlış karalamalara eko66 kötüleyenlere itibar etmeyin.Benim gibi Eko66 yıllardır kullanan bu sitedeki binlerce Eko 66 kullanıcısının yorumlarına ve tüm kanıtlanmiş üniversite tüm resmi test sonuçlarına inanın ve güvenin ve mucidini çok sevin kendisine hayır dualarınızı eksik etmeyin.Çok kıymetli Hacı Talat Mollaoğlu abime ve evlatlarına ömür boyu sağlık mutluluk hayırlı uzun ömür diler saygılar sunarım.Amasya lı Ercan Köse
omerfarukkose@msn.comEko66 İletişim Formu Adı Soyadı : Ergin DOĞAN Yaşadığı Şehir : İstanbul Arac Markası : Seat Altea XL Telefonu : 05357450236 E-postası : ergindogan2001@hotmail.com Mesaj Başlığı : Eko66 Cihazı ve test ip Adresi : 88.234.15.70 Mesajı : 22 Aralık 2014 Pazartesi Özel bir kurumda eğitimci olarak çalışmaktayım. Eko66 Yakıt Tasarruf Cihazının sağladığı ekonomik ve ekolojik katkı ile ilgili yorum ve düşüncelerimi daha önceki yazılarımda da belirttim.. 21 Aralık 2014 Pazar günü, Seat Altae XL 1,6 Dizel Motor aracımla cihazsız ve cihazlı kullanım olmak üzere iki aşamalı bir test sürüşü gerçekleştirdik.( Aracı kendim kullandım ) ve sonucunu sizlerle paylaşmak istedim.. Birinci Aşama Cihazsız olarak (Başlangıç: Saat 09:52 - Varış: Saat 11:00 ) : Ümraniye Tepeüstü bölgesinde Benzin istasyonunda yakıtı doldurduktan sonra (Seat Altae XL 1,6 Dizel Motor .. Araçta 16 inç jantlar ve kış lastiği vardı.) Şile Otoyolunda 110km/saat hızla yol aldık tekrar aynı benzinciye gelene kadar gidiş-dönüş toplam 104 km yol kat ettik. Depoyu tekrar full yaptık alınan yakıt tutarı: 6,522 Litre x3,830 TL = 24.98 TL İkinci Aşama: Cihazlı Olarak (Başlangıç: Saat 11:11 - Varış: Saat 12:20 ) : Aynı şartlarda söz konusu mesafeyi bir kez daha deneyip istasyona vardığımızda alınan yakıt tutarı: 5,946 Litre x3,830 TL = 22.77 TL ( Aslında 5,5 litre olsa gerek fakat dolum yaparken taşan kısımda buna yansıdı. ) 24,98 TL -22,77 TL = 2,21 TL tutarında küçük bir fark(!). Sonucu okuyan bazı arkadaşlara büyük bir fark gibi görünmeyebilir. Fakat unutmayın ki; bu testi, yaklaşık standart ağırlıkta ve 110km/s. hızında gerçekleştirdik. Yoğun trafikteki gibi dur- kalk ve uzun süreli sürüş şekliyle değil. ( takdir edersiniz ki bu şekilde yakıt sarfiyatı direkt olarak artacaktır. ) Ayrıca Cihazsız kullanım da motor devir saati 2.000 – 2.200 dk/devir iken cihazlı kullanımda maksimum 1.800 dk./devir oldu. Yanlış anlaşılmasın lütfen, aracın çekişi düşmedi. Motor da tam yanmadan dolayı ortaya çıkan, çekiş gücünün artmasıyla, daha fazla gaza basma ihtiyacı duymadan, motoru fazla yormadan daha performanslı bir sürüş gerçekleşti. ( Bu detayları yazma ihtiyacı hissettim çünkü; 50 TL , 100 TL yakıt alıp depoyu uygun şekilde doldurmadan yapılan sürüş şekillerinde tasarrufu net olarak göremezsiniz. Yakıt deposunda hava tahliyesinden uçup giden yakıtınız vb. etkenler de söz konusu…. ) Siz 15.000 km de yağ değiştiriyorsunuz değil mi?.... 2013 Aralık ayında 32.000 km de değiştirdiğim yağı bir yıl sonra kontrol ettirdiğimde ustanın verdiği cevap aynen şöyleydi: “Yağın durumu temiz..“ (kirlenmemiş ). kıvamını da kontrol ettirdiğimde normal olduğunu belirtti. ( Cihaz tam yanma sağladığı için motorda kurum yapmıyor, aşınmayı ve yağın kirlenmesini önlüyor. 15.000 km. de değişen yağı, 45.000 km. de değiştiriyorum. Aracım şu anda 47.500 km de. Ben sadece hava filtresini değiştirdim. Sonuç olarak özel de; buradan da tasarruf ettim ama genel de, yağ tüketimini azaltarak ülke ekonomisine de katkıda bulundum. ) Buraya kadar görünen işin ekonomik boyutuydu. Şimdi gelelim ekolojik boyutuna: Ağustos 2014 tarihinde aracımın muayene zamanı geldiğinde egzos emisyonunu almak için Seat yetkili servise gidildiğinde üç defa yapılan ölçümde Egzos emisyon değeri : 0,01 Cihaz ile ilgili yorumlarımı okuyup beni tekrar arayan arkadaşların sordukları soru; Ne kadar tasarruf sağlıyor? Bana göre yüzde 10 olan değer bir başkasına göre yüze 20 veya 25 olabilir. Asıl tasarruf işin ekolojik boyutunda. Bazı arkadaşlar cihaz ile ilgili olarak bilgi sahibi olduklarında; “Benim aracım zaten az yakıyor “ diye sabit bir fikre sahipler. Sana göre az yakıyor ama bana göre çevreyi fazla kirletiyor. Nefes almakta zorlandığı için sürekli öksürüp zorlanan kaç insanla karşılaştınız. Ya da böyle bir duruma ne kadar maruz kaldınız? Siz hiç küçük bir çocuğun nefes alamadığı için morardığı anı gördünüz mü?.. Peki gözle görülebilen bir durumu inceleyelim. Evinizin yakınında var olduğunu düşündüğünüz bir fabrikanın bacasından sürekli simsiyah duman çıksa, o fabrikanın ne kadar tasarruf ettiğini mi düşünürsünüz, yoksa bir an önce filtre sisteminin takılıp havanızın temizlenmesini mi? Önceliğiniz hangisi? İşte asıl sorun burada. Bizler her gün binlerce aracın bulunduğu ortamda egzoslardan çıkan zehirli gazı gözle göremediğimiz için duyarsız kalıyoruz. Nerede olursak olalım yaşadığımız şehre, çevremize dünyaya duyarlı olalım. İngiltere Londra da, şehir merkezlerine girildiğinde düşük emisyon alanları vardır. Yani orada aracınızın emisyon değeri belli bir değerin üzerinde ise oraya giremezsiniz ve ceza alırsınız. Yurt dışında bir Mercedes yetkili servisinde bu konuda sohbet ettiğimde satış temsilcisi bana yeni aracı göstererek: “bu da düşük emisyona sahip “ demişti. Nasıl olduğunu sorduğumda ise, emisyon değeri, 100 gr.dan küçük olduğunda düşük olduğunu kabul ettikleri belirtildi… Ben size eko66 cihazı ile alınan değeri yazdım : ( 0,01 ) aradaki farkı siz düşünün. 15 Kasım 2014 Tarihinde Balkanlardan, Makedonya’dan iki bakan (Turizm bakanı ve Çevre ve ekoloji Bakanı ) sessiz sedasız Türkiye’yi ziyaret edip cihazla ilgili görüşmeler yaptılar. Çevre kirliliğinden dolayı Eko66’nın kendi ülkelerinde, yedi yaş üzeri araçlarda kullanılması zorunluluğunu dile getirdiler. ( Buna bağlı olarak öncesinde ve sonrasında, Cihazın Mucidi Sayın Talat Mollaoğlu’nun Makedonya’da üst düzey bir şekilde karşılanması, gösterilen ilgi ve değer, yapılan testler…. söz konusu ) ( Kaynak 1: http://www.eko66.com/VideoGoster/makedonya-ekonomi-bakani-nurhan-izairi-nin-eko66-yakit-tasarruf-cihazi-hakkinda-aciklamalari.html ) ( Kaynak 2 : http://www.yllpress.com/106641/ne-usht-u-promovua-inovacioni-eko-66.html ) Bu kadar yoğun bir trafikte binlerce araç söz konusu iken; bizim ülkemizde neden bununla ilgili bir yasa çıkarılmıyor ? veya çıkarıldı ise neden etkili bir şekilde uygulanmıyor? Ülkemizin ve dünyanın en büyük sorunlarından biri; Enerji. Sadece kamu araçlarına bile bu cihaz takılmış olsa, milli ekonomi açısından milyonlarca Lira tasarruf söz konusu iken neden Eko66 cihazı kullanılmıyor? Devletin en yetkili ve güzide bilim kurumlarından biri olan TUBİTAK’ında bu cihazla ilgili onayı varken, vatandaş neden devlet tarafından bilgilendirilmiyor? Türkiye Büyük Millet Meclisi’nde de, çeşitli partilere mensup milletvekilleri tarafından söz konusu cihaz, enerji tasarrufu ile ilgili olarak gündeme getirildiği halde, neden hâlâ Çevre Bakanlığımızdan atılan somut bir adım söz konusu değil? İstanbul Büyükşehir Belediyesi tarafından da otobüslerde kullanılmak üzere teste tabi tutulan cihaz, yakıt tasarrufu sağlayıp olumlu sonuç verdiği halde neden hâlâ araçlarda kullanılmıyor ( Kaynak 1: http://www.ibb.gov.tr/tr-TR/Pages/Haber.aspx?NewsID=20161#.VJl2RcAIo ) ( Kaynak 2: Radikal : 23 Şubat 2008 Sayfa : 25 ) ( Kaynak 3 : Sabah Gazetesi: 08 Nisan 2012 Sayfa: 36 ) 2014 Eylül ayında İETT Kurumu, Üst kısmına yerleştirilen bitkiler sayesinde karbon emisyonunu azaltan "BOTOBÜS" diye anılan aracı ilk olarak "87 Edirnekapı-Taksim" hattında hizmete koyduğunu duyurmuştu. ( Kaynak 1 : http://www.dunya.com/BOTAB%C3%9CS-haberleri/ ( Kaynak 2 : http://www.teknokulis.com/Haberler/Otomobil/2014/09/30/botanik-otobus-botobus-nihayet-trafige-cikti ). ( Eko 66 Cihazı emisyonu sıfırlıyor demiştim bir daha hatırlatıyorum. ) Peki İETT Kurumu elindeki BOTABÜS özelliği olmayan diğer araçları ne yapmayı planlıyor.? Bazı kişiler şunu da dile getirebilir: “Böyle bir cihaz olsa, büyük otomobil firmalarının mühendisleri yaptıkları araçlara takardı. Onlar neden bulamıyor? Daha az yakıt harcayan araç üretebilmek için on binlerce mühendis çalışıyor.” Peki soruyorum o zaman; dünyada bir çok teknolojik ürün yapılıp geliştirilirken sen neyi yapıp neyi geliştirdin? veya neden yapıp geliştiremiyorsun? Herkes aynı teknolojiyi aynı anda bulup geliştirecek diye bir kural mı var? Birileri icad edip geliştirir, diğerleri kullanır. Önemli olan Allah’ın insanlara verdiği en büyük nimetlerden biri olan aklımızı her alanda doğru şekilde kullanabilmek. Önce kendine güvenmeli ve yapabileceğine inanmalısın. Bir bilgisayara hangi programı yüklersen sana onu çalıştırır. Beyninde de; “ben yapamam, biz başaramayız” düşüncesi varsa, emin olun beyniniz sizi ona şartlandırır. “Uyu, Uyu, yat, Uyu “ .. Eskiden Alfabe böyle başlardı, ve ne kadar rahat uyumuşuz hâlâ uyanmadık. “ oku, düşün, çalış. “ bu şekilde başlasaydı, belki daha farklı olabilirdi. ( aşağılama maksadıyla yazmıyorum, sadece; bir şey üretme ihtiyacı duymayıp, hazır olanı kullanma fikri genelde kolayımıza geliyor. ) Görünen o ki; dünya da ekonomik güç olan bir çok ülke tarafından da onaylanan, ve dünyanın peşinden koştuğu, bizim olan EKO66 cihazını bizden başka herkes sahipleniyor, sahip çıkıyor ve değer veriyor. ( Her zaman olduğu gibi; biz ancak elimizdekinin değil, kaybettiklerimizin değerini bile sonradan anlıyoruz … çok yazık! ) Cihazın Mucidi Sayın Talat Mollaoğlu’na da, bundan sonraki proje ve çalışmalarında başarılar diliyorum. Sağlıkla Kalın. Ergin DOĞAN ergindogan2001@hotmail.com ----------------------------------- Son olarak; İstanbul’da yaşayan bir birey olarak aşağıdaki yazıyı İstanbul Büyükşehir Belediyesi internet sitesinde iletişim bölümünden Talep başlığı altında yazıp yollayacağım ve dileyen arkadaşlar kopyala- Yapıştır yoluyla bu yazıyı aşağıdaki linkten gönderebilir. ( Yaşadığınız yerin belediyesine de uyarlayabilirsiniz. ) İstanbul Büyükşehir Belediyesi iletişim: ( https://crmweb.ibb.gov.tr/ ) ---------------------------------------- İSTANBUL BÜYÜKŞEHİR BELEDİYE BAŞKANLIĞINA İstanbul’da yaşayan bir birey olarak milyonlarca aracın bulunduğu şehrimizde hava kirliliğine daha fazla maruz kalmak istemiyoruz. Temiz hava alamadığı için her gün binlerce insanımız hastalıklara maruz kalıyor. Yakıt tasarrufu sağlayıp, egzos emisyon değerlerini de sıfırlayarak, çevreye olan ekolojik katkısı, İstanbul Büyükşehir Belediyesi tesislerindeki toplu taşıma araçlarında deneyip test ettiğiniz halde “EKO66 Yakıt tasarruf Cihazı” neden hâlâ araçlara takılmıyor? Ülkemizin en büyük sorunlarından biri olan enerji. Sadece kamu araçlarına bile bu cihaz takılmış olsa milli ekonomi açısından milyonlarca Lira tasarruf söz konusu iken neden Eko66 cihazı kullanılmıyor? 2014 Eylül ayında İETT Kurumu, Üst kısmına yerleştirilen bitkiler sayesinde karbon emisyonunu azaltan "BOTOBÜS",diye anılan aracı ilk olarak "87 Edirnekapı-Taksim" hattında hizmete koyduğunu duyurmuştu. Peki İETT Kurumu elindeki BOTABÜS özelliği olmayan diğer araçları ne yapmayı planlıyor.? Daha sağlıklı bir yaşam için daha temiz bir hava almak istiyoruz. Eko66 Yakıt Tasarruf Cihazının, tüm toplu taşıma araçlarında kullanılarak, hava kirliliği ile ilgili acil çözümün bir an önce hayata geçirilmesini talep ediyorum . Saygılarımla.
ergindogan2001@hotmail.comSelamun Aleykum Adım Emre Cebir Eko66 Kullanıcısıym Taktırdıgım Ğünden Beri Dua Ediyorum %27 dizel Aracımda Net tasarruf Aldım Çekişim Arttı Mutluyum. İNTERNET DÜNYASINDA GEZİNİRKEN BULDUM EKO66 nın Sİtesinden Tv canlı yayını İZLEDİM. ve Randevu alarak gittim bilği aldım ve taktırdım Seni Canı Gönülden Tebrik Ediyorum Allah Yardımcın Olsun, Sayın Mucit TALAT Mollaoglu
emrecebir@gmail.com